Өзіңізді қалай жариялау керек

Жеке брендті дамыту стратегиясы

    поделиться
02-03-2022

 

Жеке бренд - бұл аудиторияңыз бен тұтынушыларыңыздың санасында әсер қалдыруға көмектесу арқылы сізді бәсекелестеріңізден ерекшелендіретін нәрсе. Неліктен оның дамуы соншалықты танымал және кәсіпкерлер үшін жеке брендті дамыту неліктен маңызды екенін MyBusiness.kz тілшісі анықтады.

Неліктен қазір компанияны алға жылжытқаннан гөрі жеке брендті жасау тиімдірек екенін PR Power агенттігінің директоры, лайфстайл блогері Сәуле Серғазинова айтып берді.

#Сізге жеке бренд не үшін керек

Оның айтуынша, қазіргі уақытта цифрландыру мен әлеуметтік желілердің толық дамуы байқалады. Мысалы, егер бұрын маркетологтар, PR қызметкерлері, жарнама берушілер қандай да бір қызметті жарнамалап, тек ол туралы немесе тек компания туралы айтатын болса, әлеуметтік медианың дамыған ғасырымен адамдар-брендтер бүкіл әлемде танымал бола бастады.

«Егер бұрын негізінен өнер адамдары, саясаткерлер, спортшылар болса, қазір блог жүргізу сияқты бағыт пайда болды. Мұның бәрі контекстік, сыртқы жарнама және теледидар арқылы ғана емес, адамдар арқылы сатылымдардың болашағы барын көрсету.  Әлеуметтік желілер сияқты тағы бір үлкен сату арнасы пайда болды. Бұл арна жыл сайын дамып келеді, әсіресе ШОБ үшін өзекті бола бастады. Олар қандай да бір салада жарнаманы үнемдейді немесе өз бюджетін сақтауы керек », - деп түсіндірді Серғазинова.

Сондай-ақ, бизнесмен үшін өзінің жеке брендін дамыту маңызды, өйткені өнім туралы одан артық ешкім айтпайды.

Қазір әрбір адамның жеке брендін құруға, өзін көрсетуге және өз өнімін жариялауға тамаша мүмкіндік бар. Сонымен қатар, жарнамалық бюджеттің үлкен болуы, сыртқы жарнамаға көп ақша жұмсаудың қажеті жоқ. Өзіңізге және жеке брендіңізді дамытуға инвестиция салсаңыз жеткілікті.

«Біз брендтерді емес, компаниялар мен адамдарды жақсы көреміз. Бұл біздің қажеттілігіміз. Ал белгілі бір адам белгілі бір өнімді көрсеткенде, адамдар осы адамға деген адалдығынан оның өніміне адал бола бастайды. Осылайша, кейін осы өнімді немесе қызметті тұтынушыға айналатын әлеуетті мақсатты аудитория қалыптасады», - деп толықтырды маман.

#Жеке брендіңізді қалай жасауға болады

Сауле Серғазинова жеке брендті құрудың ең жақсы жолы – әлеуметтік желілерден: коммуникативті дағдыларды, кез келген әлеуметтік желідегі парақшаңызды дамыту дейді.

«Одан кейін сіз өзіңіздің парақшаңызды жарнамалауыңыз керек, кейінірек мақсатты аудиторияға айналатын жазылушылар қосылу және тауарлар мен қызметтердің тұтынушылары болуы үшін парақшаңызды мазмұнмен толтыруыңыз керек. Парақшаңызды сәтті дамыту үшін кәсіпкер өз ісінің кәсіби маманы болуы керек.

Сонымен қатар, адам өз аудиториясымен бірге дамығанда жақсы формат пайда болады. Ол өз парақшасында қиындықтар, сәттілік оқиғалары туралы шындықты айтады. Ал адам қаншалықты адал болса, оның парақшасы соғұрлым жақсы дамиды.

Жеке брендті дамыту маманы ретінде Сауле Серғазинова блогының тақырыптарын біріктіруді ұсынады.

«Яғни, тек кәсіби қызметіңіз туралы ғана емес, сонымен қатар жеке салаларыңыз - хобби, емделу, спорт туралы да жазыңыз. Көптеген адамдар бұған дайын емес екенін тәжірибемнен білемін, бірақ бұл жерде ымыраға келу керек. Сіздің кім екеніңізді көрсету маңызды. Адамдар кімнен сатып алатынын түсінуі керек. Жеке бренд аудитория арасында үлкен адалдық пен сенім тудырады», - деп сендірді лайфстайл- блогер.

Оның үстіне, бұрын мұндай жоғары сапа талаптары болмағандықтан, мазмұн жағынан блогер болу оңайырақ болатын. Қазір Tik-Tok пен Instagram роликтерінің пайда болуымен видеоформат өте танымал болды. Жақсы смартфонмен, талантпен және қолмен кез келген адам туынды жасай алады.

Сонымен қатар, көптеген кәсіпкерлер өздерінің жеке брендін дамытады және елшілерге – цифрлық кеңістікте өз брендін көрсететін белгілі адамдарға инвестиция салады.

«Сіз, әрине, белгілі бір айдарларды, посттарды жариялау кестесін жасауға көмектесетін осы саланың маманына жүгіне аласыз», - дейді Сауле Серғазинова.

#Жеке бренд құрудың артықшылықтары

Серғазинованың айтуынша, кәсіпкерлер үшін ең үлкен артықшылық – бұл сатудың әлдеқайда жақсы болуы, тұрақты тұтынушылардың көп болуы, үнемдеу және жарнама бюджетін сақтау.

«Сонымен қатар, қазір блог пен жазылушылар кәсіпкердің байлығы болып табылады. Қазір олар адамның әлеуметтік желілерде қанша жазылушысы бар екенін жиі сұрайды. Бұл үрдіс бүкіл әлемде жүріп жатыр және ол жалғасын табады», - деп қосты ол.

Сонымен қатар, әлеуметтік желілерден асып, мысалы, БАҚ-на шығу өте маңызды. Әсіресе, әлеуметтік желілерден тыс, газеттер мен журналдарды оқитын адамдар арасында мақсатты аудиторияңыз болса. Сонда сіз блогер ғана емес, медиа адамы боласыз. Олар сіз туралы әңгімелейді, сізді сарапшы ретінде ұсынады.

Бұл баяндама Америка халқының көмегі арқасында Америка Құрама Штаттарының Халықаралық даму агенттігінің (USAID) қаржысымен Internews ұйымы іске асыратын "Орталық Азияның MediaCAMP бағдарламасы" аясында дайындалды. MyBusiness.kz ақпараттың мазмұнына тікелей жауапты және ол ақпарат USAID-тың немесе Америка Құрама Штаттары үкіметінің немесе Internews пікіріне сай келмеуі мүмкін. USAID әлемдік жетекші халықаралық даму агенттігі және тұрақты дамуға қол жеткізу катализаторы болып табылады. USAID АҚШ ұлттық қауіпсіздігін қамтамасыз ету және экономикалық өркендеуді арттыру бойынша жұмыс атқарады, америкалықтардың жомартығын көрсетеді әрі тұрақты дамуға үлес қосады.

КОММЕНТАРИИ
0
ЧИТАЙТЕ ТАКЖЕ
Немен айналысуға болады?
01-03-2022–

Топ-10 қызық бизнес-идеялар

Мақсатты көрмей, кедергілерді көремін
18-02-2022–

Мақсатқа жетуді және берілмеуді қалай үйренуге болады

«Автопилотты» қалай қосуға болады?
11-02-2022–

Сіздің бизнесіңіз өздігінен жұмыс істейтіндей етіп жүйелі түрде қалай жасауға болады

PR тек бизнеске қажет деп ойлайсыз ба?

PR-дың негізгі міндеті қандай және ол  мемлекеттік қызметке не үшін қажет?

Кәсіпкердің пайдалы әдеттері: олар қажет пе?

Әдеттер табысқа жетуге қалай көмектеседі және кәсіпкерге қажет пе

Біз уақытты басқарамыз ба немесе уақыт бізді басқарады ма?

Егер сіз үнемі еш нәрсеге үлгермейтін болсаңыз, онда жоспарлау жайында ойланған дұрыс

Подписаться на рассылку
Подписывайтесь на рассылку свежих материалов от нашего сайта и будьте знакомы с интересными людьми нашей страны, а также полезными рекомендациями и лайфхаками!