Топ-10 қызық бизнес-идеялар
Егер сіз кәсіпкер болуға бел бусаңыз, маңызды нәрселердің бірі - сұраныс күшті және ұсыныс жеткіліксіз аймақты таңдау. Бұл жетістікке жету жолындағы алғашқы қадам және феноменальды бизнес құрудың басты белгісі. Өз салаңызды қалай анықтауға болады, MyBusiness.kz материалын оқыңыз.
#Өз салаңызды қалай таңдауға болады
1. Немен айналысқанды ұнатасыз– ақша үшін емес, қызығушылық үшін өзіңізді арнайтын әрекет.
2. Демалыс күндері немесе кешкі уақытта бос уақытыңыз болса, әдетте не істейсіз?
3. Сіздің назарыңыз қай жерде: адамдармен сөйлескенде не нәрсеге көңіл бөлесіз.
4. Менің ең жақсы қолымнан келетін не?
5. Сіздің арманыңыз қандай? Кең ауқымда ойлаңыз.
6. Нені оқығанды, көргенді ұнатасыз? Сіз не үйреніп жатырсыз?
Сіздің салаңызды анықтаудың тағы бір тәсілі — "4 П" ережесі: қалаулар, мәселе, аудитория, өнім.
Осыдан кейін сіз әлеуетті пайданы және онымен байланысты тәуекелдерді бағалауыңыз керек. Мақсатты нарықтың көлемі мен сатып алу қабілеті бағаланады. Әлеуетті тұтынушылар өнім үшін төлей ме? Сіздің бизнесіңізге инвестиция салуға дайын демеушілер бар ма?
Содан кейін бәсекелестік жағдайды талдау қажет. Нарықтағы қандай ойыншылар сіз сияқты мақсатты аудиторияның қажеттіліктерін қанағаттандыру үшін жұмыс істейтінін анықтаңыз. Олардың және сіздің ұсыныстарыңызды салыстырған кезде кім жеңеді? Бәсекелестердің орналасуы мен жарнамалық хабарламаларын мұқият зерттеңіз.
Содан кейін ақпаратты тарату арналары мен форматын таңдау керек. Бизнес туралы ақпаратты мақсатты аудиторияға жеткізуге мүмкіндік беретін арналар мен форматтардың тізімі. Бұл интернет-алаңдар, мобильді қосымшалар, пошта жіберілімдері болады ма? Ең тиімді нұсқаларды таңдаңыз.
Өнімнің үлгісін жасаңыз және оның құнын бағалаңыз. Әлеуетті сатып алушылардың өнім туралы пікірін біліңіз, бизнес-идеяны бірнеше сұрақтар арқылы тексеріңіз. Жобаны іске қосу қанша уақытты алады? Белгіленген шығындар қандай болады? Бизнесті кеңейту кезінде қандай қосымша ресурстар қажет болады?
Ақыр соңында, өнімді алға тарту тәсілдерін анықтаңыз. Бәсекелестердің маркетингтік стратегияларын зерттеңіз, олардан бас тарту және тұтынушылардың үлесін алу мүмкіндіктерін анықтаңыз. Өнімнің бәсекелестік артықшылықтары, бірегей сауда ұсыныстары қандай болады? Алға тарту кезінде не нәрсеге баса назар аударылады? Жарнамалық хабар қандай болады?
# Бизнес идеяны қалай таңдауға болады
Бизнес-идеяны таңдағанда бірнеше факторларға назар аудару керек:
Жасағыңыз келетін бизнес түрін таңдаңыз: онлайн немесе офлайн, негізгі немесе қосымша, белсенді немесе пассивті
#Бизнесіңізге арналған заманауи идеялар
Үйде ағаштан эко ойыншықтар жасау. Қазіргі уақытта үйден қолөнер мен түрлі бұйымдар жасау әлі де өзекті. Егер сіз талантты және қолыңызбен кішкентай және үлкен туынды жасауды ұнататын адам болсаңыз, онда сіз негізгі материал ретінде ағашты қолдана отырып, ойыншық бизнесін құру туралы ойлана аласыз. Мұндай ойыншықтарды тапсырыс бойынша жасауға немесе аз және әртүрлі мөлшерде сауда алаңдарында сатуға немесе әлеуметтік желіде сауда парақшасына орналастыруға болады.
IT-білімге баса назар аударылатын балалар лагері. Бұл біз ойлағандай стандартты лагерь емес. Бұл оқу курсы сияқты. Лагерьдегі бала бағдарламалау негіздерін меңгереді, кескіндерді өңдеумен жұмыс істейді, 3D модельдеуді үйренеді.
Иттерге арналған сұлулық салоны (күту салоны). Адамдарға қарағанда мамықты тұтынушыларды қуанту оңайырақ. Бұл бизнесте ең бастысы - стильді сезіну, жануарлардың тұқымын түсіну және өз жұмысыңызды жақсы көру.
Жануарларға арналған жиһаз. Табысты үй бизнесі үй жануарларына арналған үйлерді жасау болып табылады. Іздеу жүйелерінің статистикасына сенетін болсаңыз, мұндай өнімдерге көбірек желі қолданушылары қызығушылық танытады. Сұраныс ит қораларына, мысық үйлеріне, құс торларына тұрақты болып саналады.
Кинокафе. Сүйікті ойын-сауықты бір жерде біріктірсеңіз ше? Адамдарға ұнайтыны - дәмді тағамды жеп, қызықты нәрселерді көру. Мысалы, кино. Кинокафенің тұжырымдамасы - сіздің клиенттеріңіз кассадан шықпай-ақ осы әрекеттерді жасай алады.
Жеуге болатын кофе шыныаяқтары. Бұл бәсекелестеріңізден ерекшеленудің тамаша тәсілі. Оның үстіне, шешімнің өзі біздің заманымызда алға қойылған экологиялық бизнестің векторына сәйкес келеді.
Электрдүкені. Жылы маусымға арналған идея. Дөңгелегі бар және қозғала алатын дүкен катамарандарға ұқсайды, олар тек сусыз жұмыс істейді және олар әсерлі, ыңғайлы көрінеді, бірақ ешқандай экстремалдылықты көрсетпейды, тек ыңғайлы сезімдер береді.
Жылжымайтын мүлікті сатуға арналған виртуалды шындық көзілдірігі. Риэлторлар өз кеңсесінен немесе клиенттің орналасқан жерінен шықпай-ақ жалға алынатын үй-жайды көрсете алады.
Фитоқабырғалар. Жобаның мәні мынада: кез келген жерде пәтер болсын, кеңсе болсын, арнайы ойластырылған суару жүйесі бар өсімдіктер орналастырылған арнайы қабырға құрылымдары. Өте әдемі және жаңа көрінеді және бөлменің дизайнында басты рөл атқара алады.
Құймақ жасайтын аппарат. Қазіргі уақытта вендинг аппараттары арқылы кофе, телефондар, сағыз, коллекциялық монеталар және лотерея билеттері сатылады. Бірақ мұндай машиналар сатып алушыға оның көз алдында құймақтарды тез дайындайтын болса ше?
Бұл тізім аздап қисынсыз болып көрінуі мүмкін, кәсіпкерліктің кейбір түрлері сізге тиімсіз болып көрінеді. Бірақ таңдау әрқашан сіздікі. Мүмкін сіз ШОБ үшін мүлдем басқа форматты ойлап тауып, керемет табысқа жетесіз.
Бұл баяндама Америка халқының көмегі арқасында Америка Құрама Штаттарының Халықаралық даму агенттігінің (USAID) қаржысымен Internews ұйымы іске асыратын "Орталық Азияның MediaCAMP бағдарламасы" аясында дайындалды. MyBusiness.kz ақпараттың мазмұнына тікелей жауапты және ол ақпарат USAID-тың немесе Америка Құрама Штаттары үкіметінің немесе Internews пікіріне сай келмеуі мүмкін. USAID әлемдік жетекші халықаралық даму агенттігі және тұрақты дамуға қол жеткізу катализаторы болып табылады. USAID АҚШ ұлттық қауіпсіздігін қамтамасыз ету және экономикалық өркендеуді арттыру бойынша жұмыс атқарады, америкалықтардың жомартығын көрсетеді әрі тұрақты дамуға үлес қосады.
Сіздің бизнесіңіз өздігінен жұмыс істейтіндей етіп жүйелі түрде қалай жасауға болады
PR-дың негізгі міндеті қандай және ол мемлекеттік қызметке не үшін қажет?
Әдеттер табысқа жетуге қалай көмектеседі және кәсіпкерге қажет пе
Егер сіз үнемі еш нәрсеге үлгермейтін болсаңыз, онда жоспарлау жайында ойланған дұрыс
Ақпарат заманы еңбек нарығында тағы бір мамандықты қалыптастырды