Айнұр Умаева: «Бизнеске арналған сиқырлы дәрі – коммуникациялар»

Неліктен бизнесте коммуникация маңызды және корпоративтік мәдениет соңғы қызметке қалай әсер етеді

    поделиться
Автор: Алиса Иванова 14-01-2022

 

 «Тайный советник» коммуникациялар агенттігінің иесі және бас директоры Айнұр Умаева кез келген бизнеске арналған сиқырлы дәрі және Бизнес-Кеңесшілер үшін күтпеген бәсекелестер туралы айтып берді

- Өзіңіз және кәсіпкерлік қызметіңіз туралы айтып беріңізші.

- «Тайный советник» агенттігі 2004 жылдан бері жұмыс істеп келеді. Мен ол жерге 2007 жылы кіші менеджер болып жұмысқа келдім. Содан кейін ол бірте-бірте бірлескен меншік иесіне айналды және қазір агенттіктің жалғыз иесі болды. Мен онда 14 жыл жұмыс істеймін. Жұмыстың түрі алуан түрлі және жан-жақты, сондықтан әлі күнге дейін осында жұмыс істеймін.

«Тайный советник» агенттігі кәсіби қызмет көрсететін фирма болып табылады. Біздің жұмысымыз – клиенттерге маркетингтік коммуникация құралдары арқылы брендтер құруға немесе нарықта өздерін орнатуға көмектесу. Біздің арсеналымызда біріктірілген маркетингтік коммуникациялардың барлық құралдары бар. Қарапайым сөзбен айтқанда, біз компанияларға брендті дамытуға, визуалды логотипті, бренд тарихын, стратегиясын, үнін, кіммен және қалай байланыс орнатуға болатынын жасауға көмектесеміз.

Құралдар медиа-аналитика, шығармашылық шешімдер, іс-шараларды ұйымдастыру, БАҚ-пен байланыс бойынша кеңестер, дағдарысқа қарсы коммуникациялар, әлеуметтік желілерде және блогерлермен жұмыс болуы мүмкін. Компанияға қажетті адамдардың оның өнімдері мен қызметі туралы білуі, осы компанияға сенуі, оны тану және сатып алуы үшін қажет болуы мүмкін барлық нәрсе.

- Неліктен PR және коммуникациялармен айналысуға шешім қабылдадыңыз?

- Мен PR және коммуникацияны оқыған, мансапты белсенді құруды армандағандардың бірі емеспін. Бәрі кездейсоқ болды. Мен қаржы және менеджмент мамандығы бойынша магистратурада оқыдым. Бізге бір тақырып бойынша қонақ спикер Мария Глебова келді. Сол кезде ол агенттіктің басқарушы директоры болатын. Ол өзі туралы, қызметі туралы айтып, жұмысшылар іздеп жатқанымен бөлісті. Мен  сол жерге жазып, сұхбатқа бардым. Сұхбат басталар алдындағы түні мен интернеттен PR, пресс-релиз, пресс-конференция, пиар деген не екенін іздедім. Мен оның не екенін білмедім. Бірақ мен әрқашан үлкен көлемдегі ақпаратпен жұмыс істеуді және оны өңдеуді ұнататынмын. Менің ойымша, бұл менің агенттікте ұзақ уақыт қалуыма, содан кейін иесі болуымның себебі болды, өйткені мен бизнеске тек қызмет немесе өнім ұсыну ретінде ғана емес, сонымен қатар әр түрлі аудитория мен контрагенттер арасында шығарылатын құрылымдар құру ретінде қараймын. Бұл кез-келген бизнестің маңызды бөлігі.

- Сіздің бизнесіңіздің ерекшелігі неде?

- Біріншіден, коммуникациялық бизнесі бизнестің барлық басқа функцияларымен қатты шектеседі. Егер құрушы (меншік иесі) бизнестің не үшін керек екенін және аудиторияға не жеткізгісі келетінін білмесе, онда байланыс өте қиын болуы мүмкін. Бұл әрқашан, әсіресе жеткізушілерге немесе серіктестерге көрінеді.

Екіншіден, мен бизнеске клиенттердің «ауырсынуын» шешудің тәсілі ретінде емес, шығармашылық ретінде қараймын. Біз алдымен бұл әлемге кәсіпкер ретінде не бергіміз келетінін түсінеміз, содан кейін не қажет екенін түсінеміз, содан кейін ғана нақты өнімдер мен қызметтерді іске асыру басталады. Мен үшін бұл шығармашылық. Мен бизнеске ойын ретінде қараймын, онда кәсіпкер өзін өте жақсы көрсетеді және өзін компанияда жобалайды.

Үшіншіден, ішкі сыртпен ажырамас байланыста және керісінше. Сыртқы коммуникациялар, клиенттермен, инвесторлармен қарым-қатынас ішкі қызметкерлермен немесе серіктес-мүдделі тараптармен байланыста болу жолымызға әсер етеді. Бұл сәтті адамдар әрқашан түсіне бермейді, бұл мені таң қалдырады және ренжітеді. Мұндай формула бар: тұтынушыларға қызмет көрсету сапасы корпоративтік мәдениетке байланысты. Ол өз кезегінде ішкі коммуникациялардың сапасына – басшылықтың өз қызметкерлерімен қалай байланысатынына қатты тәуелді.

Қызметкерлермен сөйлесу тәсілі олар ақша әкелетін тұтынушыларға осылай қызмет көрсететінін білдіреді. Ал бұл байланыс көпшілікке түсініксіз болып шықты. Ал маған бұл әркімде бар «сиқырлы дәрі» сияқты көрінеді, бірақ біз оны үнемі іздеп жүрсек те қолданбаймыз.

- Қандай қиындықтарға тап болдыңыз және сол қиындықтар сізді қалай күшейтті?

- Бірінші мәселе: посткеңестік кеңістікте халық қызмет ақысын төлеуге дағдыланбаған. «Ақыл-кеңес үшін неге ақша төлеуім керек, өзім ойлап тапқан болар едім» деген пікір кең тараған.

Осы жерде Пабло Пикассоның кафеде кофе ішіп отырғаны және бір ханым сурет салуды сұраған деген астарлы әңгіме есіме түсті. Суретті майлыққа салып, оны ханым алайын десе, суретші оның құны 10 мың франк екенін айтты. Әйел дауыстап: «Қалай! Сіз оны бір минутта салдыңыз ». Ол: «Бұл суретті салу үшін менің бүкіл өмірім қажет болды», - деп жауап берді. Яғни, консультация мен кеңеске агенттікте жұмыс істейтін барлық жылдардағы, клиенттер мен қызметкерлердің тәжірибесі кіреді. Ақиқаттан өткен кеңестердің, нақты жаттығулардың, жүзеге асырудың құндылығы өте жоғары. Біздің нарықта бұл қызметтер әлі жоғары бағаланбайды.

Қазақстанда бизнес-аналитиктер мен бизнес-кеңесшілердің басты бәсекелестері көріпкелдер екенін айтқым келеді. Өйткені кәсіпкер өзіне себеп-салдар байланысын түсіндіріп, статистикамен, деректермен жұмыс істейтін кеңесшіден гөрі көріпкелге барғанды ​​жөн көреді.

Екінші. Менің шағын бизнесім бар, бірақ мен ірі халықаралық компаниялармен жұмыс істеймін. Ал біз шағын агенттік болғанымызға қарамастан, өзімізді өз клиенттеріміз – ірі халықаралық компаниялар сияқты ұстаймыз, бірақ шағын бизнестің мәселелерімен бетпе-бет келеміз. Шағын және ірі бизнестің функциялары бірдей. Бірақ шағын бизнесте кейде бұл функцияларды дұрыс бекіту үшін ресурстар, адамдар және ақша жеткіліксіз. Мысалы, мен үшін қаржылық директор, аналитик немесе маркетинг қызметкері ретінде жеке адамды бөліп көрсету өте қиын. Шағын компанияларда көбінесе «халық-оркестрлері» -қызметкерлер, меншік иелерінің өздері және топ-менеджерлер болып табылады. Бұл оңай емес, бірақ бұл өсу мәселесі.

Өсіп келе жатқан ауырсыну - бұл әдеттеріңізді өзгерту қажет болғанда, бірақ мен немесе менің қызметкерлерім қарсылықты, жаңа деңгейге жету керек екенін жақсы түсінгенімен, бәрін бұрынғыдай қалдыруды қалаймыз.

Мұның бәрі бізді күшейтеді, өйткені біз өсуіміз керек екенін түсінеміз. Сіз өзекті, қажетті және сұранысқа ие болу үшін жеке функцияларды бөліп көрсетуіңіз керек және өзіңізге инвестициялауыңыз керек.

- Сіз бастаушы кәсіпкерлерге және бизнес акулаларына не ұсынасыз?

- Қарым-қатынас туралы айтатын болсақ, мен адамдардың басынан өткен оқиғаны құжаттамайтынын жиі көремін. Ал бұл, біраз уақыттан кейін, қызметкерлерді тәрбиелеу, рефлексия, мазмұн үшін керемет құнды материалға айналады. Бірінші күннен бастап болып жатқан барлық нәрсені жазу өте маңызды, қызықты және болашақта пайдалану үшін керемет болуы мүмкін, мысалы мәтіндер, кейстер, диалогтар, фотосуреттер, бейнелер. Егер мұндай шикізат бар болса, оны әртүрлі жолдармен қолдануға болады  мысалға корпоративтік фильм түсіруден кітап жазуға дейін.

Екіншіден, қызметкерлеріңіз туралы ұмытпаңыз. Әңгімені іштей бастау керек және бәріне бәрін айтып беруге тырыспау керек. Көбінесе сіз жақын ортадан - кеңседе сөйлесетін және жұмыс істейтін қызметкерлерден бастауыңыз керек.

Үшіншіден, бірінші күннен бастап байланыста болыңыз және мұны тек тұтынушылармен ғана емес, қызметкерлермен, инвесторлармен, сала өкілдерімен, бәсекелестермен де жасауды ұмытпаңыз. Өнеркәсіп шағын болса, жалғыз өсу қиын болады. Кәсіпорын бірінші күннен бастап мұны істегенде, ол дүңгіршекке тығылып, күннен күнге тоқтап қалатын кішкентай дүкен емес, бірден толыққанды нарық ойыншысы сияқты әрекет етеді. Өзіңізді басынан бастап экожүйенің бір бөлігі ретінде көру сізді қызықты бизнеске, уақыт өте ықпалды ойыншыға айналдырады. Өзіңізді сезіну өзгереді, өйткені сіз өзіңізді үлкенірек бөлік ретінде көресіз және маңызды бөлшекке айналасыз.

КОММЕНТАРИИ
0
ЧИТАЙТЕ ТАКЖЕ
Кәсіпкерге өзінің және басқалардың сезімін түсінуді қалай үйренуге болады

Бизнесте эмоционалды интеллект не үшін қажет, оны қалай пайдалану және дамыту керек

Жалған атты синдромымен қалай күресуге болады?

Жалған атты синдромымен қалай күресуге және өз қабілетін табуға болатындығы туралы кәсіпкерлердің шынайы оқиғалары

Тұтынушылық лаңкестік: клиенттің әрекеті әрдайым дұрыс па?

Дөрекі клиенттермен қарым-қатынас бойынша кәсіпкерлерге арналған амалдар

Атыңды таңбала
12-11-2021– Зеріп Қосым

Тауар таңбасын «™» тіркеудің 5 себебі

Подписаться на рассылку
Подписывайтесь на рассылку свежих материалов от нашего сайта и будьте знакомы с интересными людьми нашей страны, а также полезными рекомендациями и лайфхаками!