Қазақстанда 2021 жылғы 1 қарашадан бастап аяқ киімді міндетті таңбалау енгізілді
Қазақстанда аяқ киімді міндетті цифрлық таңбалау енгізілгенмен сатып алушылар тауар сапасына сенімді болуға және өз құқықтарын қорғауға арналған тиімді құралға ие болды. Таңбалау арқылы әрбір тұтынушы сатып алмас бұрын тауар туралы толық әрі шынайы ақпарат ала алады.
Цифрлық таңбалау – тауар айналымының заңдылығына кепіл. Бұл құрал аяқ киімнің түпнұсқалығын қолдан жасалған өнімнен ажыратуға көмектеседі, Tanba бірыңғай операторының жеңіл өнеркәсіп тауарларын таңбалау жобасының жетекшісі Ерлан Қарабаев дейді.
«Аяқ киімнің түпнұсқалығы өнімнің сапа сертификаттары мен сәйкестік сертификаттарымен расталады. Бұл құжаттар Қазақстанға аяқ киім импорттау немесе Қазақстанда өндіру кезінде міндетті түрде ұсынылады. Аяқ киімді таңбалау процесіне тек заңды айналымға қатысушылар ғана тартылады. Тауарды және қадағалау жүйесіне енгізілетін мәліметтер электронды цифрлық қолтаңба арқылы расталады. Бұл сатылатын өнімнің ашық әрі заңды екенін көрсетеді», – деп түсіндірді Ерлан Қарабаев.
Таңбаланған аяқ киім қаптамасында уникалды Data Matrix коды болуы тиіс. Naqty Onim қосымшасы арқылы осы кодты сканерлеп, аяқ киімнің атауы мен сипаттамасын, өндіруші мен импорттаушы туралы мәліметтерді және шығарған елді білуге болады. Бұл тауарды саналы түрде сатып алуға және оның заңды екеніне көз жеткізуге мүмкіндік береді.
Қазақстанда 2021 жылғы 1 қарашадан бастап аяқ киімді міндетті таңбалау енгізілді. Бүгінде Бірыңғай тауарларды таңбалау және қадағалау операторының жүйесінде осы топ бойынша 4,5 мыңнан астам айналым қатысушы тіркелген. Осы уақыт аралығында елімізде шамамен 137,5 миллион жұп аяқ киім таңбаланды.
Как бизнес и население Казахстана сокращают пластиковый след
В Казахстане стартовал проект "Smart Plastic Zone", направленный на экологическую ответственность
Креативная экономика в Казахстане выросла более чем в три раза с 2017 года: обзор МФЦА о перспективах креативной индустрии
Эксперты Международного финансового центра "Астана" в партнерстве с компанией Dasco Group подготовили аналитический обзор "Креативные индустрии Казахстана: тренды и перспективы".
Социальные проекты демонстрируют рост интереса казахстанской молодежи к бизнес-образованию
Организаторы социального проекта «Belesteri» («Ступени роста») подвели в Астане итоги очередного сезона обучения для начинающих предпринимателей и ежегодного конкурса на гранты. Данная программа работает в Казахстане 12-й год и финансируется международным благотворительным «Фондом Coca-Cola»
Как стать поставщиком для нефтегаза: ТШО рассказал о тендерных процедурах
«Тенгизшевройл» принял участие в конференции по закупкам и материально-техническому обеспечению в нефтегазовой отрасли “PetroProcurement & Supply Chain-2024”